Sunday 20 August 2017

Forex Råoljehandelsstrategi


Råoljahandel Råolja är en naturligt förekommande petroleumsprodukt som vanligtvis används i energiproduktion och tillverkning. Det köps vanligtvis med avsikt att bli raffinerad i vardagliga användningsområden som diesel, bensin, eldningsolja, jetbränsle, plast, kosmetika, läkemedel och gödningsmedel. Som sådant har priset sitt en dramatisk inverkan på den globala ekonomin. Det handlas i stora volymer över hela världen. Lär dig att handla oljebrev, webbböcker och 1: 1 utbildning på marknader Priset på olja är en kritisk global ekonomisk faktor, vilket innebär att handel påverkas av politiska och kommersiella problem. I allmänhet tenderar högre oljepriser att undergräva den ekonomiska tillväxten, eftersom det ökar rese - och fraktkostnaderna, vilket ökar inflationstrycket. Om oljepriset förblir högt under en längre period påverkas även kostnaden för nedströmsprodukter som plast och gödselmedel. De bästa oljemäklarnas handelsplattformar Vad det här betyder, från näringsidkarens synvinkel, är att när oljepriset är högt och har varit högt under en tid, tar oljeproducenterna åtgärder för att sänka priset. Grupper som Organisation of Petroleum Exporting Countries eller OPEC håller med om produktionsnedgångar och importörer minskar inköpen. Så en näringsidkare måste titta på tider när ett högt oljepris slår motstånd och läser nyheten noggrant för att se när den ska gå kort. Men att ha ett lågt oljepris under en längre period är inte heller en otvetydigt positiv faktor för den globala ekonomin. När oljepriset förblir lågt för länge, kan de företag som utforskar och borrar för olja inte höja den kapital som de behöver hitta och producera tillräckligt med det. Eftersom en tillräcklig oljeförsörjning är avgörande för den ekonomiska tryggheten hos oss alla är det kritiskt att dessa företag kan fortsätta sitt arbete. Så, vad händer, när priset är lågt under en längre tid, är det att importörer ökar inköp och grupper som OPEC minskar produktionen som de inte bryr sig att sälja till låga priser i alla fall. Återigen måste näringsidkaren titta på dessa stunder av stödgolvet och agera därefter. Men det finns andra händelser som måste följas när man handlar olja. Geopolitisk osäkerhet har nästan alltid en direkt effekt på råvarupriset. Krig, eller hotet om konflikt, kommer att driva upp oljepriset. På samma sätt, om det finns politisk instabilitet som påverkar en viktig oljeproducent och det händer mycket, så många som utvecklingsländer kan valet eller andra politiska förändringar i dessa länder också driva upp priset. Näringsidkaren måste också vara medveten om den destabiliserande effekt som skifferoljeproduktionen i USA har haft på det globala oljepriset. Industrin försöker fortfarande anpassa sig till de stora förändringar som den här trenden ställer på. Hur handlar olja faktiskt om Råolja futures är standardiserade, börshandlade kontrakt där köparen samtycker till att ta emot, från säljaren, en viss mängd råolja (t ex 1000 fat) till ett förutbestämt pris på ett framtida leveransdatum . Forex-plattformar erbjuder nu sätt för dig att handla i oljeterminaler utan att egentligen behöva handla futures själva och därigenom undvika nödvändigheten att slutligen ta emot oljepriset som är en följd av futureshandeln. I linje med världens standard finns två stora klassificeringar av råolja, och olika plattformar handlar varje. USA: s olja kallas West Texas Intermediate (WTI) och brittisk olja. kallad Brent Blend-olja. WTI anses vara lätt med låg svavelhalt, används vanligtvis i USA. Lättätheten i kombination med mindre föroreningar gör WTI-oljan till en söt råolja, vilket betyder att den har låg densitet och är mer ekonomisk att förfina och transportera. Typiskt för att visa sitt värde, handlar det högre på en dollar eller två till Brent. Brentblandningen, men inte lika lätt som WTI, är en söt råolja och innehåller ungefär 0,37 svavel. Förädlas i Nordvästeuropa, används det vid produktion av bensin och mellersta destillat. Det är möjligt att handla båda dessa oljor på olika forexplattformar. Handel med råolja på forexplattformen kan vara något annorlunda än handel med andra råvaror. Vissa plattformar handlar helt enkelt CFDs i olja, och sedan handlar du kontraktet precis som du skulle ha ett valutapar. Olja handlas i allmänhet mot dollarn, eftersom oljekontraktskontrakt alltid prissätts i dollar. På din Forex-plattform hittar du ett handelspar som OILUSD eller ibland CLDUSD. Du kan gå långt eller kort på det här paret, precis som du skulle göra med andra par. Vad gör handel med råolja något annorlunda än andra par är att marknaden är begränsad av tiden på vissa plattformar. Oljehandelstimmar är begränsade till mellan kl. 02.00 och 21.00 London på vissa plattformar, eftersom dessa plattformar erbjuder tillgång till specifika köpareavtal och inte CFD. På samma sätt använder vissa plattformar avtal för olja som har utgångsdatum och näringsidkaren bör vara medveten om att de håller dem för länge kommer att leda till att de rullas över till det nya kontraktspriset. Till exempel vid utgången av klockan 12:00 GMT var den gamla kontraktets slutkurs vid US35,50 per fat och det nya kontraktspriset handlas på US40.50. Vid utgången kommer den gamla affären att stängas automatiskt vid US35.50. Eventuell vinst eller förlust kommer att återspeglas i marginalen och därigenom i den fria balansen. Du måste ge särskild instruktion till återförsäljaren och så kommer återförsäljaren att öppna en ny affär till ett pris av 40,50 (priset på det nya kontraktet klockan 12:00 GMT) och placera ett belopp som motsvarar den återstående marginalen på den gamla hantera, om inte du ger andra instruktioner. Så det är väldigt viktigt, när du handlar olja på din forexplattform, för att vara medveten om eventuella restriktioner eller tidsbegränsningar som kan gälla. Men tydligt är möjligheten att få så lätt tillgång till denna fantastiskt flytande och snabbmässiga världsmarknad ett fantastiskt tillfälle för handlare. Dagens handelsstrategi tjänar vinst på råolje futures Prenumerera på vår morgonnyhetsbrev. Klicka här I morse vi avslutade vår morgonprep i vårt Live Trade Room klockan 8:00 EST och vi identifierade en slarvig, men hausig marknadspersonlighet på råoljepremier. Vår första plan var att köpa dragbacks med vårt vågmönster för att ta lång tid med den långsiktiga trenden som var högre, men det var väldigt länge länge eftersom så snart vi letade efter vår första handel så hittade vi några stora ledtrådar som berättade för oss att hoppa över den långa handeln och vänta på mer information. I den här videon kommer vi att granska vad vi brukade tjäna vinsthandel på råolja i morse i vårt Live Trade Room. Råoljedankar Det första vi såg i morse var en slarvig, men hausig marknadspersonlighet på råolja. Vi använde ett något långsammare ankarschema för att hitta den kortsiktiga trenden i högre grad, så vi definierade vår dagshandlingsplan för råolja och började leta efter dagens första handel. Råoljekort Vi fick nya höga priser på råolja strax före öppningsklockan klockan 9:00 EST, så vi började leta efter en köpmöjlighet med Wave Pattern. När priset kom närmare vår post började vi se över våra regler om införande och vi märkte att det fanns en stor röd flagga. Vi bestämde oss för att ta bort vår väntande beställning för att få långt efter att vi såg molnet på vårt diagram inte anpassat till våra regler för införande. Det bästa beslutet vi gjorde hela morgonen var att undvika den långa handeln. och när vi såg nya nedgångar kunde vi sälja återhämtningar på väg till nya lågor hela hela morgonen. Alla morgon om du helt enkelt väntade på att dina Wave Patterns skulle utlösa den post du gjorde en KILLING på denna enkla dagshandelstrategi. Vill du se mig, handla LIVE Har du sett Automated Trading Strategy Anslut dig till Premier Live-handelrummet som en avancerad medlem Vårt live-rum är öppet för PRIAL-medlemmar. 2013 Topmötet för handelsmedlemmar i handeln Om du är nybörjare på handel med alternativ kommer jag att rådgöra med dig att kontakta Mr. Aubrey Baldwin på aubreybaldwin8gmail för bättre förståelse för att hans strategier verkligen hjälpte mig att jag aldrig tror att jag skulle kunna göra det igen, till en punkt som allt hopp var vilse men han stödde mig. nu har jag dragit tillbaka mina medel som var bundna av min mäklare. Jag gör även imponerande vinster med sin lönsamma strategi. Han är äkta och ärlig. återhämta dina pengar om du har blivit lurad. Senaste artiklar av EconMatters Vi diskuterar politik, marknader (nämligen finanserna) ekonomin och skulden i den här videon. Mer tecken är att alla är belastade. Genom EconMattersWe diskuterar politik, marknader (nämligen finanserna) ekonomin och skulden i den här videon. Mer tecken är att alla är belastade. Av EconMatters Vi diskuterar den senaste tidens marknadsandel i aktier, vilka orsaker och framtida konsekvenser har storleken på mo. Genom EconMatters Vi diskuterar det senaste marknadsförflyttet i aktier, vilka orsaker och framtida konsekvenser har storleken på mo. WTI - OIL Trading. Låt mig berätta för dig en sak, min vän som är 1 av diffucultmarknaderna där ute. anledningen till dess stora volatilitet jag gillar det mycket och det kostade mig mycket tid att behärska oljhandeln och det är värt ansträngningen. Också nu för tillfället med sina stora gungor är det verkligen inte en marknad för en noob eller om du vill förlora pengar så skickar det mig bättre. Men jag kommer att rekommendera dig först att göra några valutahandlare lugnare par då kan du komma till några mer flyktiga par och därefter ska du försöka råa. Bara mitt råd och strategi lär mig att läsa en. Hej Ingmarforex tack för detaljerna. Ja, du har rätt att marknaden för närvarande har enorma gungor och det dagliga genomsnittet är väldigt högt. Jag har handlat forex under en längre tid och vill utforska möjligheterna på oljemarknaden. Att vara en erfaren näringsidkare, kan du snälla vidarebefordra mig någon bra indikator eller EA som du har använt. Jag använder verkligen indikatorer när man handlar råolja. Men om jag skulle rekommendera 1 skulle det vara kokar jag använder det i början med råa handelsmassage mönster låg volatilitet då när det ökar tar du breakout Vad jag gör är först bestämmer jag den riktning som är viktigast i handeln. Trending jag vill köpa pullbacks eller korta rallyer. Områdeshandel rå går många gånger i varierande perioder, då det här är perioderna som jag gillar att handla råa den mest intradag, speciellt nu går jag till lägre tidsramar och handlar intervallet köpa låga säljer de höga de gungor kan ge dig stora poäng varje dag de senaste veckorna var det bästa för mig jag gjorde varje dag över 200 poäng och det bara på råolja. Men du får mest känslan för marknaden. Jag gör också några andra saker men jag vill inte dela med det i framtiden kommer jag att installera en kommersiell sektion där jag skulle täcka det här och personer som är intresserade kan komma in i mitt handelsrum mm. Råvara fungerar bara som de flesta marknader på bara stöd och ressistance. Därefter ser jag på nyheter som har att göra med råmassan öst spänner orkaner och dissitorer nära oljefält. Vad jag villold råd du är att titta på pris beteendet på denna marknad för en tid och inte använda indikatorer vad också tider när groparna öppnar New York session är mestadels bästa dagstävling dessa saker. Min tradign är som denna London session jag handlar några fxpairs sedan New York jag handlar råolja. Kombinationen är bra men studera den här marknaden och använd inte indikatorer som är mitt råd jag kan ge dig en hemlig klocka på 100-talet och 50-talet. Mer om du vill veta att jag i framtiden kommer öppna kommersiella sektionen eftersom jag inte vill dela min kant till allmänheten. Jag använder verkligen indikatorer när man handlar råolja. Men om jag skulle rekommendera 1 skulle det vara kokar jag använder det i början med råa handelsmassage mönster låg volatilitet då när det ökar tar du breakout Vad jag gör är först bestämmer jag den riktning som är viktigast i handeln. Trending jag vill köpa pullbacks eller korta rallyer. Range trading crude går många gånger i varierande perioder, det här är perioderna som jag gillar att handla råa den mest intraday speciellt nu går jag till lägre tidsramar och handlar intervallet köpa låga säljer höga. Tack Ingmar för ditt råd och din rekommendation. Jag är inte klar på quotwatch 100s och 50squot vad betyder detta. Är det något relaterat till stängning på 100 eller 50-talet använder jag verkligen indikatorer vid handel med råolja. Men om jag skulle rekommendera 1 skulle det vara kokar jag använder det i början med råa handelsmassage mönster låg volatilitet då när det ökar tar du breakout Vad jag gör är först bestämmer jag den riktning som är viktigast i handeln. Trending jag vill köpa pullbacks eller korta rallyer. Range trading crude går många gånger i varierande perioder, för det här är de perioder jag gillar att handla rå mest intradag, speciellt nu går jag till lägre tidsramar och handlar intervallet köpa låga säljer. Godta med mycket av ovanstående och handla WTI intradag de flesta dagarna själv. Inga indikatorer bara prisåtgärd plus SR på den dagliga tidsramen. Om du vill ha 200 pips kan du få em. och sen lite. Stor marknad med förutsägbar volatilitet. Någon nykomling på denna marknad eller Brent måste först se först för att få en känsla för det potentiella området och massiva drag som kan sättas in i båda riktningarna. En del förståelse för dess pek mot dollarns index är användbart. Om du vill ha en marknad för att göra dig till en bra heltidsinkomst väljer du olja. Det krossar pips. Tack Ingmar för ditt råd och din rekommendation. Jag är inte klar på quotwatch 100s och 50squot vad betyder detta. Är det något som relaterar till stängning på 100 eller 50-talet Roundnrs 100 och 50-talet är bra nivåer att titta på så till exempel 100.50 101 etc. Men det bästa är att leta efter viktiga SampR försök att inte använda små stopp som var mitt första fel med råa eftersom det har en stor volatilitet ibland spikar du dina poster till pipen. Men jag fick reda på att mina slutar var ibland att smala och jag blir stoppad och sen efter det hämtar jag min riktning. Och ja som makepips säger att det är en bra marknad men. du observerar det för en gång annars kommer det att äta dig alife. Håll även koll på volatiliteten på ett kalkylblad och använd det för din stoppbestämning eftersom det för det senaste var verkligen flyktiga gungor med 5 till 600 pips upp och ner, så med en tunna stopp kommer du inte att komma långt beror offcourse om du känner till marknaden. Också när det börjar gå fort, gå med flödet, var inte rädd för att det kommer att flytta easilly ytterligare 100 poäng. Men observera och demotrade i minst 6 månader denna marknad och försök att hitta beteendet till exempel vad det gör när lagren öppnar eller gropar. Vad gör assia vad gör London. Mest aktiva sessionen är för det mesta New York för råolja också medveten om orkaner, krigsrapporter och den berömda invpporten för denna marknad, de kan alla ge dig en koll på hur groparna kommer att reagera på det så att du kan placera dig redan i förskott. Du kommer att hitta mönster på marknaden som förresten på varje marknad har varje marknad sitt eget beteende och vad som gör att pipds säger om indexet eller terminerna håller jag med. speciellt nyligen kan denna marknad handlas ren på PA men jag skulle råd att veta vad som händer i världen som är relaterat till olja som kommer att ge dig en kant. tillsammans med några pa-tekniker och lite mönsterreaktion kan du handla denna marknad med vinst och även om du gör rätt dödar du med det. Roundnrs 100 och 50 är bra nivåer för att titta på till exempel 100.50 101 etc. Men det bästa är att leta efter viktiga SampR försök att inte använda små stopp som var mitt första fel med råvara eftersom det har stor volatilitet ibland spikar du dina poster till pipen. Men jag fick reda på att mina slutar var ibland att smala och jag blir stoppad och sen efter det hämtar jag min riktning. Och ja som makepips säger att det är en bra marknad men. du observerar det för en gång annars kommer det att äta dig alife. Håll även koll på volatiliteten i ett kalkylblad. Stor rörelse idag ännu en gång och gott om erbjudande i båda riktningarna. Jag fick det lite sent idag så missade några av de tidiga PA och vad som erbjöds men fortfarande fick nog att göra mig nöjd för dagen. Se att du har upptäckt behovet av ett större stopp. Jag har anpassat mig till 27 pips SL på alla affärer. Ger lite utrymme för rörelse mot posten om posten tagit lite av märket eller om priset erbjuds lite bred nedanför ett runt antal eller halvvägs. Jag undviker att vara i handel närmar sig och precis efter några röda relevanta uppgifter och naturligtvis inventeringar. Ta bara några minuter att läsa en bra handelsnyhetssida innan du börjar, bara för att hämta några allmänna oljevyheter också. Eftersom denna marknad kan flyga ska den inte underskattas. Jag brukade komma alltför tidigt när jag satte ut med WTI. Efter ett antal år på det förväntar jag mig en betydande rörelse de flesta dagar. Och nu går du bara med flödet med PA och det intervall som har angivits. Vi är helt i överensstämmelse med våra tankar på WTI-marknaden Ingmar. WTI skrämmer folk som tar en titt på det. Jag uppmuntrar folk att bli bekanta med det och det kommer att ta hand om alla pips du någonsin skulle vilja ha. En daghandlare drömmer med förutsägbar volatilitet. Du fångade 95 kinda ingen brainer efter det stora utsträckta ljuset jag fick det 1 men det var lite bättre än tidigare, lol hade fortfarande en trevlig dag, se ut som tjurar är tillbaka i stan Tänk att vi handlar på olika tider så jag tog turen ner av sessionen högt (97,80 ) (Jag beräknar min session så långt som PA går som påbörjas klockan 2:00 EST). min post 97.60 (SL 27) runt 8:00 EST (jag kör från Storbritannien så jag är i GMT). Var inte i stånd att övervaka så hade gränsen vid 96.57 Senare tog 95.68 (13.21 EST) långa inträde och fyllde mina stövlar lite mer. ingen gräns denna gång men TP vid 96.93 kl 14.05 (EST) Det var lite av en tjur rush off 95.00. Jag förstår om de fortfarande är kvar på morgonen. Inte störd hur långt det här går så länge som PA är klart. VARJE DAG SOM DET PRESENTERAR. Anställd jan 2012 Status: Medlem 29 Inlägg Ive spenderade 2 år i att lära sig att handla på WTI, men det är något som träffar dig riktigt hårt vanligtvis när kvotekonomiska dataquot eller relativa nyheter släpps, jag handlar på demokonto, men jag handlar inte mycket om det , Jag följer samma mönster på Live-konto. Men även en expert kan se nybörjare, baserat på effekter av data eller nyheter med storleken råolja reagerar på den. Precis som för närvarande är allting mot trenden men på grund av quotEgypt Tensionquot hade det byggt upp så mycket stöd nära 104-106 och det ser svårt att skära genom det. Det finns för många faktorer att göra dig Bald i OIL Trading. Bifogade några senaste affärer, sorterade med vinst, kommer att skicka tillbaka mer information när jag är övertygad om mina strategier. Bifogad bild (klicka för att förstora)

No comments:

Post a Comment